Intern linkbuilding: Giv din SEO-tekster superkræfter med interne links
På din rejse mod større synlighed på Google er der en vigtig SEO-disciplin, du skal kende til. Disciplinen hedder intern linkbuilding. Helt lavpraktisk handler […]
Hvad er en sidetitel (title tag) – og hvorfor er den vigtig for SEO?
Det er vigtigt at skrive gode sidetitler (title tags) til alle sider på dit website. Men hvad er en sidetitel helt præcist? Og hvordan […]
Sådan skriver du (knivskarpe) SEO-tekster, som både dine kunder og Google vil elske
I denne “Guide til gode SEO-tekster” tager jeg dig med ind i SEO-tekstforfatterens pulserende skriveværksted. Du får et grundigt indblik i, hvordan du skriver […]
Sådan bruger du H-tags i dine overskrifter – plus en typisk fejl du let kan undgå
Vil du skrive en SEO-tekst, som både skal glæde dine kunder og falde i Googles gunst, så er det en god idé, at du […]
Hvad er Google Virksomhedsprofil (Google Business Profile) – og hvorfor er den vigtig for din synlighed?
Hvad er Google Virksomhedsprofil (Google Business Profile)? Google Virksomhedsprofil kan bedst beskrives som en online telefonbog. Du kender sandsynligvis degulesider.dk, hvor du kan oprette […]
Hvordan bliver man synlig på Google?
7 tips til øget synlighed på Google, som du kan bruge med det samme Hvis din virksomhed har en hjemmeside, så ved du helt […]
SEO for begyndere ⇒ Google-optimering forklaret i 3 simple trin
Formålet med denne artikel er (så simpelt som muligt) at forklare: Hvad betyder SEO? Hvorfor er Google-optimering vigtigt for dig, der ejer en hjemmeside? […]