Rådgivning og sparring

Jeg tilbyder forskellige former for rådgivning og sparring:

Med professionel rådgivning og sparring får du retning og overblik. Samtidig undgår du at spilde penge og kostbar tid på indsatser, der har lille eller ingen effekt.

Min rådgivning og sparring har altid fokus på at gøre det vigtigste først. Lave skarpe prioriteringer og have fokus på at øge din indtjening.

Min erfaring er, at de gode resultater bliver skabt gennem en målrettet og vedholdende indsats. Nogle resultater kommer hurtigt, andre kræver en længerevarende tålmodig og fokuseret indsats.

Ekspempler på rådgivning og sparring

Identificere de lavthængende frugter i forhold til SEO. Hvor skal du sætte ind først? Hvad er "need to", og hvad er "nice to"?

Optimering af din hjemmeside. Analyse og konkrete forslag til optimeringer, så din hjemmeside kan blive en endnu stærkere salgskanal

Give dig feedback på dine SEO-tekster, så de bliver endnu bedre

Skabe overblik og en skarp, overskuelig prioritering af din SEO-indsats, så du arbejder oppefra og ned med det vigtigste først

Assistere med at planlægge effektiv content-strategi, fx hvis du vil i gang med at skrive blogindlæg eller lave vidensartikler

Assistere dig eller projektlede, når du skal have designet din første hjemmeside, eller du skal skifte til en ny hjemmeside

Ydelser

SEO-rådgivning

Rådgivning og sparring om effektiv SEO og content marketing.

Hjemmeside-tilstandsrapport

Vil du sælge mere med din hjemmeside, så kan en hjemmeside-tilstandsrapport være den helt rigtige løsning.

Her identificerer jeg ”hullerne i osten” og kommer med helt specifikke og konkrete anbefalinger til ændringer, som du straks kan gå i gang med at implementere.

Måske fosser kunderne ud af din hjemmeside, fordi:

  • Navigationen og opbygningen er rodet
  • Det er svært at finde det, man søger
  • Hjemmesiden fungerer dårligt på mobiltelefon
  • Dine tekster handler for meget om dig og for lidt om, hvad du kan gøre for dine kunder
  • Dine tekster fremhæver ikke dit unikke dna tydelig nok. Også kaldet USP’er (Unique Selling Propositions)
  • Der mangler tydelige call-to-action-knapper (hvor finder kunden mere information, hvordan kommer de i kontakt med dig, booker en tid, signer op til nyhedsbrev osv.?)

Måske får du ikke nok besøgende ind på din hjemmeside, fordi:

  • Dine tekster ikke er søgeordsoptimeret
  • Du har forsøgt dig med SEO-tekster, men de er målrettet de forkerte ord, som ingen eller meget få søger på
  • Der er ikke lavet tilstrækkelig professionel SEO på din hjemmeside. Dit site hviler derfor på et revnet og ustabilt SEO-fundament
  • Dit website er for langsomt eller fungerer dårligt på mobiltelefon
  • Dit site er propfyldt med tyndt indhold (sider med meget lidt indhold, eller sider som generelt ikke bør kunne indekseres af Google fx din cookie- og privatlivspolitik)
  • Du har glemt at opsætte korrekte 301-redirect, og kunderne ender på det, der kaldes 404-fejlsider. Det er den slags sider, du sandsynligvis har mødt på nettet, hvor der står "UPS! Du er landet på en side, der ikke eksisterer"

Ny hjemmeside eller din første hjemmeside

Skal du udskifte en eksisterende hjemmeside med en ny, eller skal du have din første hjemmeside, så anbefaler jeg at tænke SEO og søgeord ind fra starten.

Der er mange faldgruber ved skift af hjemmeside til et nyt webdesign, og det kan koste dyrt på dine Google-placeringer og dermed din bundlinje.

Skal du etablere din første hjemmeside, så kan du spare mange efterfølgende ændringer og frustrationer ved at tænke SEO og søgeord ind i planlægningen fra starten.

Strategisk content marketing

Vil du nå ud til flere kunde, have flere og bedre placeringer på Google og positionere dig som faglig ekspert indenfor dit område, så er content marketing en meget effektiv metode.

Det kræver dog en gennemtænkt content-strategi.

Har du brug for råd og vejledning eller konkret assistance med at definere strategien og få den implementeret, så lad os tage en snak.

Hvad siger mine kunder?

Scroll to Top
Copy link
Powered by Social Snap